چطور مو ی جذاب و سالم داشته باشیم؟


سه گام در این فرآیند به ما کمک می کنند:

*تمیز نگه داشتن آنها

*درست آنها را حالت بدهیم

*از خراب و ناسالم شدن آنها جلوگیری کنیم

گام اول: تمیز نگه داشتن آنها

راه اول و آخر داشتن موهای پرپشت

راه اول و آخر داشتن موهای پرپشت

۱-انتخاب شامپو مناسب برای شستشو سر:

بیشتر افراد به دلیل وجود مارک های متنوع در انتخاب شامپو سر در گم می شوند. زمان انتخاب شما باید دقت کنید که مو های شما به چه نوع شامپویی احتیاج دارد، به طور مثال اگر شما مو های خود را رنگ کرده اید باید شامپویی انتخاب کنید که از این حالت حفاظت کند. سعی کنید زمان انتخاب نوعی را خریداری کنید که چند منظوره باشد مثلا حجم دهنده و ضد شوره باشد. با انتخاب شامپو مناسب شما به مو جذاب و سالم می رسید.

خدمات مو - رنگ مو - شینیون - غرب تهران - شهرک غرب

خدمات مو – رنگ مو – شینیون – غرب تهران – شهرک غرب

۲-درست کف مالی کردن سر:

مو ها به دو دسته جوان و پیر تقسیم می شوند، آنهایی که به فرق سر و روغن طبیعی نزدیک ترند جوان هستند. شما باید طوری کف مالی کنید که تمام نقاط را پوشش بدهد و روغن طبیعی سر را به قسمت پیر و خشک برساند. درست انجام دادن این کار باعث می شود که مو جذاب و سالم بماند بدون اینکه از خشک شدن و دوشاخه شدن انتهای مو ها نگران باشید.

موهای سالم و زیبا

موهای سالم و زیبا

۳-زمان شستشو دمای آب را درست تنظیم کنید:

در حقیقت شست و شوی مو به دو قسمت کف مالی و آب کشی تقسیم می شود.

برای داشتن مو جذاب و سالم شما از هر دو حالت باید بهره ببرید. آب گرم مناسب شستشو کف است زیرا با آب گرم شامپو خوب کف می کند. و آب ذرات صابون را پس از شستن دور می کند. برای شستشوی نهایی با آب، آب سرد کمک می‌کندکه اجزاء سازنده در موهای شما باقی بمانند.

  • از به کار بردن آب خیلی داغ خودداری کنید. آب بسیار داغ به مو های شما آسیب می رساند و فرق سرتان را خشک می‌کند.
  • تمام کف را با آب شستشو دهید. هیچ مقدار از شامپو را در موهای سرتان باقی نگذارید.
چگونه مو های بلند و سالمی داشته باشیم؟

چگونه مو های بلند و سالمی داشته باشیم؟

۴-استفاده از حالت دهنده ها:

شامپو فقط کار تمیزی در مو هایتان را انجام می دهد. اما حالت دهنده ها در دو زمینه به شما کمک می کنند. موها را قابل مدیریت می‌کنند و از دوشاخه شدن انتهای موها جلوگیری می کنند و مو جذاب و سالم برای شما می سازند. حالت دهنده‌ی خوب را پس از شست و شوی مو هایتان با آب به کار ببرید. موقع دوش گرفتن حالت دهنده را قبل از این که با آب بشویید مدتی در موهایتان نگه دارید. و بعد از آن زمان کمی را برای شستشوی حالت دهنده نسبت به شستشوی شامپو اختصاص دهید.

  • معین کردن یک حالت دهنده‌ی خوب برای شما می‌تواند باعث دردسر شما باشد. نکته ی کلیدی برای انتخاب یک حالت دهنده‌ی خوب این است که به شما کمک کند به مو هایتان حالت بدهید.
مو های بلند و سالم - شهرک غرب غرب تهران

مو های بلند و سالم – شهرک غرب غرب تهران

۵- مو هایتان را بعد از دوش به خوبی خشک کنید.

بعد از دوش گرفتن موهای ما قابلیت آسیب پذیری زیادی دارند. آنها بعد از تمیز شدن سرزنده و آماده هستند. اگر موها را به صورت پرخاش گرانه خشک کنیم به راحتی ‌آسیب می بینند. مطمئن شوید که فرق سر مرطوب است و با بالای موها با ملایمت رفتار کنید. برای بهتر خشک شدن، سعی کنید از حوله های میکروفیبر استفاده کنید. به این دلیل که نرمی و سبکی آنها کمک می‌کند که در میان مو هایتان به آرامی حرکت کند.

یک راه حل دیگر که مزیت زیادی دارد تا مو جذاب و سالم داشته باشید این است که از تی‌شرت استفاده کنید. یک تی‌شرت شیارهای خشنی مثل حوله ندارد. یک تی‌شرت می‌تواند موها را نرم کند و از دور شدن روغن های ضروری مو جلوگیری کند و یک فایده دیگری که دارد این است که از فرفری شدن موها  جلوگیری می کند.

گام دوم: درست آنها را حالت بدهیم

رای مشاهده چگونگی حالت دادن و ادامه آموزش اینجا کلیک کنید

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/مو-جذاب-خدمات-مو-آرامیس/

 

 

آرامیس, آرایشگاه خوب برای رنگ مو در شرق تهران, آرایشگاه خوب برای رنگ مو غرب تهران, آرایشگاه رنگ مو, آرایشگاه رنگ مو در تهران, بهترین آرایشگاه رنگ مو در تهران, خدمات رنگ مو, خدمات مو, رنگ کردن مو, رنگ مو, رنگ و مش, سالن آرامیس, سالن تخصصی رنگ و مش مو, مو سعادت آباد, مو شهرک غرب, مو غرب تهران



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: